De jeugd van Neeroeteren.....
CD&V Maaseik
07/10/2011

De jeugd van Neeroeteren.....

De jeugd van Neeroeteren..... Sinds 1 juli 2011 heeft de jeugd van Neeroeteren een vaste stek. Het voormalig cultuurcafƩ Amadeo is omgevormd tot jeugdhuis. Gedurende de vakantiemaanden heeft een groep jongeren het naar eigen goeddunken ingericht. Met kwast, verf en spuitbussen hebben ze de muren en trappen in een eigentijds kleurtje gezet. Dat ze hun vakantie daarvoor moesten opofferen, vonden ze helemaal niet erg. Eindelijk hebben ze waar ze zolang naar verlangd hebben: een plaats waar ze zich kunnen ontmoeten, iets drinken, plezier maken, avonden organiseren. Samen met de jeugdwerker Mark Claes staat een groep enthousiaste jongeren klaar om op vrijwillige basis het jeugdhuis mee uit te bouwen. Hiervoor zal een VZW opgericht worden. Op de officiƫle opening is het nog heel eventjes wachten (waarschijnlijk 25 november), maar jongeren kunnen er wel al op bepaalde tijdstippen terecht. Voor meer info surf naar www.jeugdhuisnrt.jeugdraadmaaseik.be of bel naar Mark Claes op het nummer 089/410 650 Als CD&V zijn we tevreden dat onze jeugd eindelijk een mooie locatie heeft. Mia Reeskens Schepen van jeugd