De pot op met CD&V
CD&V Maaseik
17/10/2011

De pot op met CD&V

Traditioneel staat de actie Music for life in het teken van een stille ramp. Dit jaar wordt diarree het thema van de eindejaarsactie. Het is een wereldwijd probleem. Concreet werkt de Studio-Brussel-Music for life rond de situatie in Nepal. Diarree is, samen met longontstekingen, de meest voorkomende doodsoorzaak bij kinderen jonger dan vijf jaar. Alhoewel het eenvoudig te voorkomen en te genezen is, wordt toch amper 39 procent van de in ontwikkelingslanden daarvoor effectief behandeld . CD&V steunt dit jaar Music For Life met eigen actie onder het motto “De Pot Op” We willen met de actie het probleem van diarree bij kinderen op de voorgrond brengen & tegelijk onszelf relativeren. Een actie met een knipoog. Iedereen kan voor de kleine som van 4 euro een pak toiletpapier kopen. 2 euro hiervan gaat integraal naar Music For Life. CD&V belooft om minimaal 5.000 euro aan Music for life te doneren. Maar samen kunnen we dat bedrag natuurlijk nog hoger brengen.  De verkoop verloopt via onze webwinkel : (http://www.samenissuper.be/webwinkel/index.php?route=product/product&product_id=101 )  De pakken “De Pot Op”-toiletpapier kunnen afgehaald worden via de regiosecretariaten.

Lees meer ›